nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 3., dopl. a aktualiz. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 206 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-247-3511-5 (brož.) |
Nové vydání velmi úspěšné knížky pomůže obchodním zástupcům, přímým prodejcům i manažerům v úspěšném prodeji produktů, vlastních nápadů a uplatnění sebe sama. Čtivá a praktická kniha vám přiblíží samotný proces prodeje, jeho přípravu a lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky. Naučí vás používat různé strategie a taktiky při prodeji tak, abyste byli schopni vybrat tu nejvhodnější pro jednání s konkrétním zákazníkem a dosáhli při jednání svých cílů. Dozvíte se, jak reagovat na problematické zákazníky, jak efektivně čelit aroganci a agresivitě při vyjednávání, jak lépe prezentovat svoji práci a nabízené produkty, jak se vypořádat s neúspěchem a zvládnout stres. Nové vydání je obohaceno o zajímavé příklady z praxe prodejce, o nové tipy, jak vyhledávat a získávat zákazníky a dlouhodobě si je udržet či jak zvládat konfliktní situace při prodeji. Knížku určitě ocení nejen všichni ti, kteří mají co do činění s obchodem, ale užitečné rady a tipy v ní najde každý, kdo někomu něco nabízí - svoje nápady, svoji práci, svoje schopnosti a dovednosti.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová nepoužité
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 80 Kč |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
osobní předání – Židenice (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
Rooseveltova 9-15h |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 50 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.