Kniha Marketing jako šachová hra - vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Marketing jako šachová hra vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků, BizBooks 2013
nakladatel BizBooks
rok vydání 2013
vydání 1. vyd.
místo Brno
stran 212
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-265-0054-4 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7489) TIP
129 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(14840)
Liberec I-Staré Město
98 Kč

stav: viz dále

2013 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Brožovaná

kniha 98 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(30)
Domažlice Město
130 Kč

stav: jako nová

kniha 130 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Domažlice Město (Domažlice)  0 Kč
Můžeme předat osobně v Domažlicích po předchozí telefonické domluvě.
180 Kč

stav: Nová

kniha 180 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  65 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy