nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2003 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Brno |
stran | 275 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-7226-811-2 (váz.) |
Marketingové komunikace jsou nejviditelnějším a nejdiskutovanějším nástrojem marketingového mixu. Kniha nabízí úplný přehled stavebních kamenů, technik a aplikací marketingových komunikací, a to především v evropském kontextu. Jednotlivé kapitoly pokrývají všechny složky komunikačního mixu, včetně reklamy, public relations, sponzoringu, podpory prodeje, direct marketingu, komunikace na místech prodeje, výstav, osobního prodeje a interentové komunikace.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2003 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 131 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Jako nova
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
osobní předání – Černé Voděrady (Praha-východ) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 80 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.