nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 2., rozš. a přeprac. vyd. |
místo | Praha |
stran | 306 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-7261-201-7 (brož.) |
Nové vydání populární knihy známého konzultanta a lektora, vycházející z osvědčené jungovské typologie osobnosti, nabízí nástroje, jak pomocí osobnostních typů porozumět sami sobě, jak poznat svůj manažerský a pracovní styl, abychom mohli řešit problémové situace a jednat proaktivně. Uvědomění si osobnostních rozdílů nám umožní porozumět tomu, jak se v práci rozhodujeme a komunikujeme, prožíváme a řešíme konflikty, řídíme svůj čas, jak se stavíme k týmové práci či přijímáme změny. Poznáme-li svůj osobnostní typ, budeme schopni lépe přijímat druhé takové, jací jsou, a ne takové, jaké bychom je chtěli mít.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalé
zašpiněná ořízka
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.