Kniha K myšlení myšleného - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
kniha K myšlení myšleného, L.Marek 2021
nakladatelé L.Marek, Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta
edice Pontes pragenses ; sv. 83
rok vydání 2021
vydání 1.
stran 286
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-88380-01-6 (brož.)

Předložená publikace “Myšlení myšleného” má jednoduchý úkol: upozornit čtenáře, že úkol myšlení není vyčerpán deskripcí jsoucen a jejich funkcí, jak si to někdy představují současní politici, kteří rozhodují o celku vzdělání a výchovy. Vzdělání a výchova má mít podíl na transcendujícím duchovním přesahu lidské bytosti k celku bez marga, jenž nemá žádné předmětné bytí, jež stačí přesně popsat. Vzdělaný člověk v době planetární době musí vědět o asymetrické zodpovědnosti za druhé, protože rozhodnutí dnes se dotýkají všech, kteří na planetě žijí, ale i těch, kteří se teprve narodí. Nejde jen o myšlení předmětů a představ o předmětech, aby trh byl podporován ve všech ohledech, ale jde rozumění celkům které nejsou objekty, jako je např. pravda, dobro, krásno, spravedlnost . Tyto platnosti se rodí v duši velmi dlouho v napětí bytostného tázání a teprve, když je jejich zrání dokončeno, je celý process korunován vhledem do podstaty, jenž se podobá blesku. O tom věděli již staří Řekové, my se tomu dnes musíme znovu učit. Přesně tyto vhledy nám dnes chybí.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 4 uživatelé

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


inaX 23. 04. 2022
Předložená publikace “Myšlení myšleného” má jednoduchý úkol: upozornit čtenáře, že úkol myšlení není vyčerpán deskripcí jsoucen a jejich funkcí, jak si to někdy představují současní politici, kteří rozhodují o celku vzdělání a výchovy.
Vzdělání a výchova má mít podíl na transcendujícím duchovním přesahu lidské bytosti k celku bez marga, jenž nemá žádné předmětné bytí, jež stačí přesně popsat. Vzdělaný člověk v době planetární době musí vědět o asymetrické zodpovědnosti za druhé, protože rozhodnutí dnes se dotýkají všech, kteří na planetě žijí, ale i těch, kteří se teprve narodí. Nejde jen o myšlení předmětů a představ o předmětech, aby trh byl podporován ve všech ohledech, ale jde rozumění celkům které nejsou objekty, jako je např. pravda, dobro, krásno, spravedlnost . Tyto platnosti se rodí v duši velmi dlouho v napětí bytostného tázání a teprve, když je jejich zrání dokončeno, je celý process korunován vhledem do podstaty, jenž se podobá blesku. O tom věděli již staří Řekové, my se tomu dnes musíme znovu učit. Přesně tyto vhledy nám dnes chybí.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy