Richard Denny ; [překlad Patrik Míša]
nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
rozměry | 23 cm |
ISBN | 978-80-251-2505-2 (brož.) |
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno. Třetí vydání této knihy, jehož překlad si právě prohlížíte, vám poskytne neocenitelné rady, jak: prodat, přestože nejste nejlevnější, vybudovat si a udržet pozitivní přístup, porazit konkurenci, uzavřít obchod, udělat ze zákazníka svého spojence, který vás bude doporučovat. Autor říká, že měl v úmyslu napsat knihu, kterou lidé skutečně přečtou od první do poslední stránky, ale zároveň v ní budou moci pouze dohledávat. Můžete sami posoudit, zda se mu podařilo tento úmysl naplnit. Při čtení ani samotném prodávání ale nezapomínejte, že „dobrý prodejce dokáže prodat cokoli, pouze jestliže v to věří“.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.