Moi Ali ; [z anglického originálu ... přeložil Jan Heller]
nakladatel | Slovart |
---|---|
rok vydání | 2003 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 72 |
rozměry | 19 cm |
poznámka | barev. il. |
ISBN | 80-7209-384-3 (váz.) |
Praktické techniky vám ukáží, jak rozvinout efektivní marketingové dovednosti a plánovat a uskutečňovat marketingovou strategii. Kniha obsahuje jednoduché testy, přístupné tabulky, srozumitelný text a ilustrace.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Originál vazba
Vyřazeno z podnikové knihovny - v knize je razítko býv. majitele. Jinak je kniha v pěkném stavu.
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 39 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.