nakladatel | Nakladatelství Lidové noviny |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 199 |
rozměry | 20 cm |
ISBN | 978-80-7422-061-6 (brož.) |
Délka reklamního spotu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je koupat se ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce v reklamním průmyslu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalá
kniha | 85 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 85 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Rumburk 1 (Rumburk, okr. Děčín) | 0 Kč |
Po tel domluvě možné předání v odpoledních hodinách |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.