Kniha Inovace výuky marketingových komunikací - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

[autoři Olga Jurášková, Šárka Hrabinová, Martina Juříková]

kniha Inovace výuky marketingových komunikací, Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací ve spolupráci s PM Consulting 2011
nakladatel Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací ve spolupráci s PM Consulting
rok vydání 2011
vydání Vyd. 1.
místo Ve Zlíně
rozměry 15 x 21 cm
poznámka barev. il.
ISBN 978-80-7454-119-3 (Univerzita Tomáše Bati : brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy