Kniha Marketing 3 - Chování spotřebitele a výzkum trhu - MG_430 : (povinný předmět o rozsahu 4 kredity) : učební pomůcka pro magisterské navazující studium oboru Podniková ekonomika a management v distanční formě - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

autoři textu Jan Koudelka, Marcela Zamazalová

? obálka není k dispozici
nakladatel Oeconomica
rok vydání 2002
vydání 1.vyd
místo Praha
rozměry 12 cm +
poznámka barev.
ISBN 80-245-0360-3 (příloha : brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy