Kniha Moderní management v teorii a praxi - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Leo Vodáček & Oľga Vodáčková

nakladatel Management Press
rok vydání 2009
vydání 2., rozš. vyd.
místo Praha
stran 324
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7261-197-3 (váz.)

vydání Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Nusle, Žižkov
80 Kč

stav: Super stav, trochu ošoupaný obal, uvnitř ok

kniha 80 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  87 Kč
osobní předání – Nusle (Praha)  0 Kč
osobní předání – Žižkov (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Poslední navštívené (vypsat vše)