Leo Vodáček & Oľga Vodáčková
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 2., rozš. vyd. |
místo | Praha |
stran | 324 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-197-3 (váz.) |
vydání Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Super stav, trochu ošoupaný obal, uvnitř ok
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 87 Kč |
osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.
Děkujeme, váš podnět byl předán správcům databáze.