Kniha Základy strategického marketingu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Západočeská univerzita, Katedra marketingu a obchodu
rok vydání 2001
vydání 2. vyd.
místo Plzeň
stran 307
rozměry 20 cm
poznámka il.
ISBN 80-7082-821-8 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(29)
Bohnice, Dačice III, Veselí nad Lužnicí II
70 Kč

stav: zachovalá

V knize mohou být poznámky.

kniha 70 Kč
Zásilkovna  79 Kč
Balíkovna  39 Kč
osobní předání – Bohnice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Dačice III (Dačice, okr. Jindřichův Hradec)  0 Kč
osobní předání – Veselí nad Lužnicí II (Veselí nad Lužnicí, okr. Tábor)  0 Kč
Praha - Bohnice, Pankráce nebo na trase Dačice nebo na trase Praha - Dačice Veselí nad Lužnicí nebo na trase Praha - Veselí nad Lužnicí

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy