nakladatel | Práh |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 247 |
rozměry | 22 cm |
poznámka | il., portréty, faksim. |
ISBN | 978-80-7252-260-6 (váz.) |
Věděli jste, že Velká krize podnítila vznik a rozvoj antikoncepce, reklamy nebo marketingu? Toto strhující čtivé vyprávění přináší stovky pozoruhodných lidských příběhů, ale i širších úvah. Dočtete se, jak krize nastupovala nenápadně a po tzv. krachu na newyorské burze ještě zdaleka neudeřila. Dozvíte se, jaké měla důsledky pro lidské osudy. Jak se přelila do Evropy a jak zasáhla Československo. Co na ni tenkrát platilo a co ji naopak prohloubilo. Zjistíte, že jste o tehdejší krizi až dosud nevěděli nic, anebo velmi málo. Kniha inspirativní a vzrušující.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý, skoro jako nová
kniha | 120 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Beroun-Centrum (Beroun) | 0 Kč |
osobní předání – Hořovice (Beroun) | 0 Kč |
Kdykoli |
stav: Výborný
kniha | 120 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 98 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 34krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.