Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
nakladatel | Barrister & Principal |
---|---|
rok vydání | 2006 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 203 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-7364-011-2 (brož.) |
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty politické reklamy, lobbingu, public relations a další s tím spjaté otázky.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 10krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.