Matthias Nöllke ; [překlad Zuzana Maňasová]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2006 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 107 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-247-1519-8 (brož.) |
Manažeři, tvůrčí pracovníci, lektoři a všichni, kteří chtějí či potřebují myslet kreativně se v praktické a čtivé příručce dozvědí, jak rozvíjet vlastní kreativitu sebe samého i jak rozvíjet, podporovat a využívat kreativitu spolupracovníků ve firmě či jakékoliv jiné organizaci. Naučíte se nejdůležitější kreativní techniky (např. brainstorming, myšlenkové mapy, brainwriting, mentální provokace a další, i méně známé techniky), dozvíte se jejich výhody a nevýhody a situace, pro které mohou být použity. Poznáte 11 největších zabíjáků kreativity a budete umět úspěšně projít pěti kroky kreativního procesu - od určení cíle až po finální kreativní řešení. Pochopíte, čím se odlišuje rutina a kreativita, jak odkrýt divoké myšlení a čím se vyznačuje kreativní osobnost. Knížka obsahuje velké množství praktických tipů, rad a příkladů, a jejím autorem je známý odborník na rozvoj komunikačních a manažerských dovedností.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Stav nové knihy
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
osobní předání – Frýdek (Frýdek-Místek) | 0 Kč |
osobní předání – Moravská Ostrava (Ostrava, okr. Ostrava-město) | 0 Kč |
osobní předání – Třinec Staré Město (Třinec, okr. Frýdek-Místek) | 0 Kč |
stav: Velmi dobrý
kniha | 75 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Libeň (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
Paladium, Invalidovna, Křížkova, Palmovka |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 100 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.