nakladatel | BizBooks |
---|---|
rok vydání | 2013 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 232 |
rozměry | 167x225 |
ISBN | 978-80-265-0064-3 |
Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali. Důležitost dobrého sloganu si firmy dobře uvědomují a jejich tvorbě věnují obrovské úsilí. Některé úspěšné slogany pak provázejí značku i desítky let. Které slogany jsou opravdu světoznámé a které se staly naprostými propadáky? Jaké příběhy se skrývají za vznikem některých nejznámějších sloganů?
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalá
B5
kniha | 300 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
stav: Nová
kniha | 280 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 190 Kč |
Zásilkovna | 94 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
stav: Nova
kniha | 330 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 129 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.