Kniha Moderní marketingový výzkum - nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Roman Kozel a kolektiv

nakladatel Grada
rok vydání 2006
vydání 1. vyd.
místo Praha
stran 277
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 80-247-0966-X (váz.)

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(14725)
Liberec I-Staré Město
186 Kč

stav: viz dále

2005 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu

kniha 186 Kč
Zásilkovna  69 Kč
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec)  0 Kč
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion
(12283)
115 Kč

stav: zachovalý

kniha 115 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  150 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  39 Kč
(310)
Hodolany
399 Kč

stav: nová kniha

kniha 399 Kč
Zásilkovna  120 Kč
osobní předání – Hodolany (Olomouc)  0 Kč
(27)
200 Kč

stav: velmi zachovalá

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy