Roman Kozel a kolektiv
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2006 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 277 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-247-0966-X (váz.) |
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nepoužívaná. Nová.
Osobní předání v Praze nebo v Brně. Poštovní zásilkou (k ceně knihy připočítám poštovné) podle dohody.
kniha | 320 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
osobní předání – Horní Počernice (Praha) | 0 Kč |
Praha (centrum, upřesnění po dohodě), Praha 9 - Horní Počernice, OC Černý Most. Brno (centrum, upřesnění po dohodě). |
stav: zachovalý
kniha | 115 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 45 Kč |
stav: nová kniha
kniha | 399 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
osobní předání – Hodolany (Olomouc) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 5krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.