Hermann Simon ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 383 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-225-3 (brož.) |
Přední světový odborník na manažerskou strategii a marketingové řízení představuje strategie, organizační struktury, procesy i kulturu "skrytých šampiónů", mimořádně úspěšných menších podniků, které mají na svých specifických trzích ve světovém měřítku nesmírně silné postavení. Jde o firmy, jež velmi rychle rostou, a přesto si udržují flexibilitu malých podniků, takže mohou jiným organizacím posloužit jako vzor moderního podnikového řízení i jako příklad pro dosažení podnikatelského úspěchu v 21. století.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Skoro jako nová, jen stála v knihovně
kniha | 400 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Benešov | 0 Kč |
stav: jako nová
kniha | 340 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Doubravka (Plzeň, okr. Plzeň-město) | 0 Kč |
osobní předání – Karlín (Praha) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 380 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.