Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 326 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-207-9 (váz.) |
Základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Podrobně jsou vysvětleny různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu, včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna řadou názorných praktických příkladů a ilustrací.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Nová
kniha | 350 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Žižkov (Praha) | 0 Kč |
stav: Nová
Pár zvýrazněných slov
kniha | 350 Kč |
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem | |
osobní předání – Hodonín | 0 Kč |
stav: Lehce opotrebovana
kniha | 199 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 95 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 10krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.