Kniha Mezinárodní marketingový management - [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje] - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Ralph Berndt, Claudia Fantapié Altobelli, Matthias Sander ; [překlad Ludmila Fatěnová]

kniha Mezinárodní marketingový management [globalizace a světové trhy, marketingové plánování a controlling, potenciál a lidské zdroje], CPress 2007
nakladatel CPress
rok vydání 2007
vydání Vyd. 1.
jazyk česky
místo Brno
rozměry 23 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-251-1641-8 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7290) TIP
129 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(8)
175 Kč

stav: velmi dobrý

Posílám poštou, zásilkovnou nebo lze osobní předání Praha 10 - metro A Strašnická.

kniha 175 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
(1)
200 Kč

stav: nová

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 199 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy