nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2014 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 224 |
rozměry | 145x205 |
ISBN | 978-80-7261-270-3 |
Kniha amerického investičního stratéga a behaviorálního ekonoma určená nejen podnikatelům a investorům, kteří chtějí přijímat lepší rozhodnutí, probírá obvyklé myšlenkové chyby, jichž se při rozhodování dopouštějí vysoce inteligentní pracovníci odborných profesí. S využitím příběhů a případových studií prezentuje pravidla umožňující takovým chybám předcházet a rozpoznat situace, v nichž byste měli „měřit dvakrát“ – znovu se zamyslet a přijmout rozhodovací strategie, které jsou mnohem efektivnější, třebaže mohou být v rozporu s vaší intuicí.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.