Kniha Social Media Strategy - Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Rowman & Littlefield Publishers
rok vydání 2021
vydání 3. vydání
stran 474
ISBN 978-1-5381-3817-5

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
Zábřeh
800 Kč

stav: skvělý

Použita při psaní bakalářské práce. Psáno v anglickém jazyce. Napsala jsem omylem špatný rok vydání. Je to rok 2020.

kniha 800 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Zábřeh (Ostrava, okr. Ostrava-město)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy