Kniha Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů - (grantový projekt GAČR "Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu" GA 402/02/0152 v r. 2007) - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

Jan Koudelka a kolektiv

kniha Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů (grantový projekt GAČR "Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu" GA 402/02/0152 v r. 2007), Oeconomica 2008
nakladatel Oeconomica
rok vydání 2008
místo Praha
stran 72
rozměry 21 cm +
poznámka il.
ISBN 978-80-245-1375-1 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy