Kniha Marketing communication strategy of small and medium enterprises in tourism in the Pardubice region - dissertation thesis - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

author Vladislava Kerlesová

kniha Marketing communication strategy of small and medium enterprises in tourism in the Pardubice region dissertation thesis, University of Pardubice 2012
nakladatel University of Pardubice
rok vydání 2012
místo Pardubice
stran 44
rozměry 21 cm
poznámka il., mapy
ISBN 978-80-7395-527-4 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy