Maxwell McCombs ; [z anglického originálu ... přeložil Tomáš Kačer a Vlastimil Nečas]
nakladatel | Portál |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 251 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7367-591-2 (brož.) |
Kniha představuje jeden ze základních konceptů současných mediálních studií, který navazuje na myšlenky klasika mediálních teorií W. Lippmana. Někdy až neomezená moc médií a její účinky na publikum se odvíjejí především od toho, jaká témata ve své agendě vybírají jako ústřední a jaké mínění si o nich vytváří veřejnost. Otázka zní, proč vyzvedávají převážně tzv. černou kroniku a negativní zprávy a nepřispívají spíše k diferencované politické orientaci a zasvěcenému názoru veřejnosti. Autor je zakladatelem teorií týkajících se konceptu agenda setting. Ve své knize shrnuje stovky mediálních výzkumů na toto téma a kritickým způsobem se zabývá prameny a dopadem agendy nastolované médii. Kniha je určena studentům mediálních studií, politologie a sociologie. Maxwell McCombs vyučuje žurnalistiku na University of Texas v Austinu. Spolu s Donaldem Shawem zavedl roku 1968 termín agenda setting do mediálních studií a na toto téma publikoval řadu studií.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Dobrý, na několika místech zvýrazněno
kniha | 180 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Nusle (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
Osobní předání dle domluvy. Bydlím v Nuslích (nedaleko Pražského povstání) a studuju na Staroměstské. K předání mi vyhovuje i Muzeum. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 8krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.