Nirmalya Kumar ; [autor předmluvy] Philip Kotler ; [překlad Tomáš Juppa]
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 1. vyd. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 236 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-2439-3 (váz.) |
Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům na mnoha zajímavých a praktických příkladech ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit především na růst, že je potřeba nově se zaměřit na strategické segmenty namísto tržních segmentů, že namísto prodeje zboží je nutno poskytovat zákaznická řešení, že je potřeba využívat správné distribuční ziskové kanály namísto vyhýbání se novým možnostem distribuce, že je nutné místo inovací vzniklých na základě marketingového výzkumu generovat radikálně nové nápady, které ovlivní trh, a vytvořit tak organizaci, která řídí trh, namísto toho, aby byla řízena trhem. Knihu doporučuje řada podnikatelů a manažerů známých firem a její výhodou je také to, že vychází z evropského, nikoliv amerického prostředí. Philip Kotler, světový guru marketingu, o knize řekl: "Profesor Kumar úspěšně započal novou kapitolu v teorii a praxi marketingu."
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: Jako nová
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
osobní předání – Tichá (Nový Jičín) | 0 Kč |
stav: Kniha má originál pevnou vazbu
Kniha je v pěkném a čistém stavu, jako nová.
sklad xxx38
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 120 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.