nakladatel | Oeconomica |
---|---|
rok vydání | 2006 |
dotisk | 2009 |
vydání | 1. |
místo | Praha |
stran | 142 |
rozměry | 30 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-245-1081-2 (brož.) |
ISBN | 978-80-245-1081-1 (dotisk : brož.) |
Skripta jsou určena pro studenty magisterského studia VŠE (volně volitelný kurz 2AJ414). V devíti kapitolách seznamují studenty s kulturními hodnotami G. Gofstedeho a F. Trompenaarse (kap. 1), s neverbální komunikací (kap. 2), s typickými znaky české obchodní kultury (kap. 3), s kulturou Velké Británie (kap. 4), Irska (kap. 5), USA (kap. 6), s odlišnostmi japonské, čínské a arabské kultury se zvláštním přihlédnutím k zvláštnostem obchodní kultury těchto zemí (kap. 7, 8 a 9).
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.