nakladatel | Ostravská univerzita v Ostravě |
---|---|
rok vydání | 2016 |
vydání | 1. |
jazyk | anglicky |
stran | 199 |
ISBN | 978-80-7464-882-3 |
Kniha otevírá téma kolektivní identity v rámci českého výzkumu. Je výstupem z grantového projektu „Kolektivní identity v sociálních sítích střední Evropy“ řešeného katedrou historie a Centrem pro studium středověké společnosti a kultury (VIVARIUM) na Ostravské univerzitě. Kniha představuje moderní přístupy ve zkoumání kolektivní identity různé společnosti. Kolektiv autorů se zaměřuje nejen na vlastní fenomén formování společného povědomí sociální skupiny, která vede ve vytvoření všeobecně sdíleného pocitu skupin sounáležitosti, ale taktéž na metody výzkumu tohoto problému, a to v rámci široké mezinárodní komparace.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.