Kniha Plánování a tvorba hodnoty firmy - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Grada
rok vydání 2008
vydání 1. vyd.
místo Praha
stran 232
rozměry 25 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.)

Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(8079) TIP
309 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 309 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(118)
99 Kč

stav: nová

kniha 99 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  93 Kč
Zásilkovna  89 Kč
Balíkovna  75 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 98 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Mohlo by vás zajímat


Poslední navštívené (vypsat vše)