Kniha Využití principů marketingové koncepce úplné spokojenosti zákazníka (TCS) pro rozvoj podniku = - Utilisation of principles of total customer satisfaction (TCS) for development of company : zkrácená verze PhD Thesis - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
? obálka není k dispozici
nakladatel Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky a managementu
rok vydání 2003
jazyk česky
místo Brno
stran 32
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-214-2350-1 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy