Simon Seivewright ; [překlad Jana Mališová]
nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 175 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. (převážně barev.) |
ISBN | 978-80-251-2971-5 (brož.) |
Provádí čtenáře základními kroky, které předcházejí návrhu promyšlené, inovativní, kreativní módní kolekce, a ukazuje, jak převést jejich výsledky do konkrétních designérských nápadů. Jak ovlivňuje zadání proces návrhu? Kdo nebo co je cílovým trhem? Má si návrhář pro svou kolekci zvolit téma, koncept nebo příběh? Co znamenají různé úrovně a styly módy? Autor prochází množství oblastí, které se mohou stát zdrojem vaší inspirace, a osvětlí vám vývoj vaší kolekce jako sérii promyšlených kroků, mezi něž patří i finální prezentace a představení vašeho návrhářského úsilí. Vše ilustrováno na více než 200 velmi inspirativních barevných obrázcích a doprovázeno případovými studiemi a ukázkami prací současných světových návrhářů.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
kniha | 240 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 94 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: Dobrý
kniha | 200 Kč |
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem | |
osobní předání – Brno-město (Brno, okr. Brno-město) | 0 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 12krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.