Kniha Kulturní aspekty české a evropské reklamy - výstupy prvního roku řešení grantového projektu GAČR 402/06/0509 = Cultural aspects of Czech and European advertising = Marketing communication and curtural [i.e. cultural] aspects of Czech and European advertising - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

[Jaroslav Světlík a kolektiv]

? obálka není k dispozici
nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
rok vydání 2007
jazyk česky, anglicky
místo Zlín
stran 54
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-7318-515-6

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy