Zdeněk Křížek, Ivan Crha
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2008 |
vydání | 3., aktualiz. a rozš. vyd. |
místo | Praha |
stran | 220 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 978-80-247-2452-2 (brož.) |
Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce zařazena část o vlivu angličtiny a jejím pronikání do českých reklamních textů, a to včetně příkladů, větší pozornost je věnována technikám tvůrčího psaní, rozšířena je kapitola o textu na komerčních webových stránkách, jsou doplněny nové příklady a autoři zmiňují i některé nové trendy v marketingových komunikacích ve vztahu k tvorbě reklamního textu. Dozvíte se, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak sestavit název firmy či produktu, jak vytvořit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků a jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: velmi dobrý
kniha | 79 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 70 Kč |
osobní předání – Havlíčkův Brod | 0 Kč |
osobní předání – Humpolec (Pelhřimov) | 0 Kč |
osobní předání – Kolín V (Kolín) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 139 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.