Matthew Healey, překlad Marcel Goliaš
nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 240 |
rozměry | 27 cm |
poznámka | il. (převážně barev.) |
ISBN | 978-80-251-3608-9 (brož.) |
Proč jsou některá loga o poznání úspěšnější než jiná? Co tvoří jejich nezaměnitelný punc? Které aspekty by měl grafik ve svém díle zohlednit, aby vystihl podstatu zadavatele a podtrhl jeho jedinečnost? Analýza klíčových prvků pečlivě vybraných log z celého světa doplněná odborným výkladem vám poskytne uspokojivé odpovědi na všechny tyto a podobné otázky. Získáte tak jak inspiraci, tak teoretické základy pro práci v oboru. Loga jsou přehledně rozdělena podle odvětví a jednotlivé celky jsou obohaceny případovými studiemi úspěšných návrhů mapujícími praktické otázky a řešení problémů, s nimiž se během vytváření vizuální prezentace společnosti můžete setkat. S knihou se naučíte nejen navrhovat elegantní loga pomocí vhodných tvarů, barevnosti a písma – ale navíc budete schopni zákazníkovi vysvětlit, proč a jak bude právě váš návrh působit na kýžené publikum.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
Design loga : analýza úspěchu 300+ mezinárodních značek Autor: Healey, Matthew Vydání: 1 Místo vydání: Brno Počet stran: 240 s. Rok vydání: 2011 Vazba: brožovaná Stav: velmi dobrý Nakladatel: Computer Press Kategorie: Počítače Edice, série: kniha Vytvoře
kniha | 300 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 119 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.