Masaaki Imai, překlad Vladimír Paulíny
nakladatel | CPress |
---|---|
edice | Business books |
rok vydání | 2005 |
dotisk | 2008 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 314 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-251-0850-3 (váz.) |
ISBN | 978-80-251-0850-5 (váz.) |
Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe v evropských firmách často neodpovídá základním principům tohoto systému, ať už se jedná o pouhé formální fungování nebo bezvýhradnou orientaci na výrobní procesy. V této knize se dočtete: * proč a jak zlepšovat (věřili byste, že vaše procesy zahrnují z 99,9 % plýtvání?), * o rozdílných přístupech ke zlepšování procesů, * jak zlepšování v podniku zorganizovat. Uvnitř publikace na vás čekají konkrétní příklady zlepšování, například z dřevařského průmyslu, ze slévárny, ale i z nevýrobních oblastí. Text je doplněn velkým množstvím obrázků, tabulek a grafů, které mají za úkol vám všechny používané metody více přiblížit.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 6krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.