Kniha Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů - certifikovaná metodika - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil

autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej

kniha Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů certifikovaná metodika, Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita 2011
nakladatel Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita
rok vydání 2011
místo Ostrava
stran 57
rozměry 30 cm
poznámka il. (některé barev.)
ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy