Gavin Ambrose, Paul Harris ; [překlad Pavel Kočička]
nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Brno |
stran | 175 |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. (převážně barev.) |
ISBN | 978-80-251-2967-8 (brož.) |
Typografie je tím, co dává textu vizuální podobu. Vhodným výběrem písma můžete u čtenáře dosáhnout neutrálního efektu, nebo vzbudit jeho emoce: navodit třeba umělecký, politický či filozofický dojem, nebo dokonce vyjádřit charakter člověka či organizace. Škála písem sahá od jednoduchých tvarů, vhodných pro rozsáhlejší texty, až po úchvatnější písma, která na sebe strhávají pozornost a používají se proto v titulcích a v reklamě. Kniha určená začínajícím studentům i zkušeným designérům, se noří do hloubi tajů typografie a na skutečných příkladech detailně představuje nejrůznější podoby jejího využití v oblasti kreativního designu. Upraveno pro české prostředí.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 9krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.