nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2015 |
vydání | 1. |
jazyk | česky |
stran | 168 |
rozměry | 145x205 |
ISBN | 978-80-7261-277-2 |
Kniha je výsledkem autorčiných patnácti let zkušeností ze spolupráce s různými typy organizací, jejichž zaměstnanci na všech úrovních řízení se potýkali s problémem, jak na pracovišti říkat pravdu, i nepříjemnou, aniž by byli za svou upřímnost nějakým způsobem trestáni. Přináší mnoho užitečných tipů, doporučení a rad, které čtenáře učí zvládat obtížné situace, a na řadě příkladů vám ukáže, jak zdvořile, ale jasně vyjádřit, co od druhých očekáváme, a jak poskytovat zpětnou vazbu při řešení často nezáviděníhodných situací. Všichni víme, jak se cítíme, když k nám kolegové nejsou upřímní a mluví o nás za našimi zády. Nebo když s námi někdo z dlouholetých přátel zničehonic přeruší veškeré kontakty, aniž nám cokoliv vysvětlí. Nebo někdo z vašich známých dostane výpověď bez jakéhokoli vysvětlení. Tyto situace jsou vždy frustrující a vytvářejí napětí. Příčinou všech problémů s tím spojených je nedostatek upřímnosti v mezilidských vztazích.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: top stav
kniha | 50 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
Metro Florenc (B/C) nebo okolí Masarykova nádraží nebo linka C metro směr Letňany |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.