Kniha Marketing I. - (kombinované studium) - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Marketing I. (kombinované studium), Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Fakulta sociálně ekonomická 2009
nakladatel Univerzita Jana Evangelisty Purkyně, Fakulta sociálně ekonomická
rok vydání 2009
vydání Vyd. 1.
místo Ústí nad Labem
stran 70
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7414-192-8 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy