Kniha Reklama - teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
kniha Reklama teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie, VeRBuM 2010
nakladatel VeRBuM
rok vydání 2010
vydání Vyd. 1.
místo Zlín
stran 318
rozměry 26 cm
poznámka il. (některé barev.), faksim.
ISBN 978-80-904273-3-4 (váz.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 150 Kč.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy



Související knihy


Poslední navštívené (vypsat vše)