Joan Magretta ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]
nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2012 |
vydání | Vyd. 1. |
jazyk | česky |
místo | Praha |
stran | 231 |
rozměry | 25 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-7261-251-2 (váz.) |
Přehledné shrnutí nejvýznamnějších Porterových koncepcí v oblasti konkurenčního jednání organizací a strategie v jednom svazku. Dlouholetá Porterova spolupracovnice a editorka díla této „zakladatelské“ osobnosti zasazuje Porterovy myšlenky do společného kontextu a naznačuje, jak jich využít v praxi k dosažení konkurenčního úspěchu. Zároveň uvádí na pravou míru nejčastější případy nepochopení a dezinterpretace Porterových názorů. Součástí knihy je původní obsažný rozhovor s M. Porterem a slovníček jeho klíčových pojmů. Překlad z angličtiny Irena Grusová.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: mírně opotřebená
kniha | 370 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 90 Kč |
Balíkovna | 80 Kč |
stav: Zachovalá, pevná vazba včetně přebalu
kniha | 450 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 160 Kč |
Zásilkovna | 94 Kč |
osobní předání – Olomouc | 0 Kč |
osobní předání – Prostějov | 0 Kč |
osobní předání – Zlín | 0 Kč |
Možnosti předání jsou každý čtvrtek v okolí Wurmovy ulice zpravidla od 12:00 do 18:00. V jiný den dle domluvy. |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 12krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.