Kniha Television and American Culture - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Oxford University Press
rok vydání 2010
jazyk anglicky
ISBN 978-0-19-530667-5

To understand American popular culture, we need to come to grips with the enormous role that television has played in shaping that culture over the past sixty years. In this timely and provocative book, Jason Mittell provides students with a uniquely thorough look at the medium of television.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(270)
Krč
640 Kč

stav: vynikající

kniha 640 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  94 Kč
osobní předání – Krč (Praha)  0 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy