Kniha Strategic interactions in markets with innovative activity - the cases of strategic trade policy and market leadership - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel CERGE-EI
rok vydání 2011
vydání 1st ed.
místo Praha
stran 166
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 978-80-7343-241-6 (Univerzita Karlova. Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské s
ISBN 978-80-7344-232-3 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy