Jiří Škoda, Pavel Doulík
nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2011 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 206 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3341-8 (brož.) |
Procesy učení a vyučování jsou mnohem složitější, než se původně zdálo. Jejich zákonitosti je však nutné poznat a naučit se je efektivně využívat v pedagogické praxi.Moderní publikace zkušených pedagogů analyzuje mechanismy a typy paměti, fyziologické faktory, které ovlivňují proces zapamatování, vztah mezi pamětí a učením. Dále se autoři zabývají styly učení, problematikou individuální charakteristiky učícího se jedince a didaktickou rekonstrukcí (didaktická transformace učiva, přibližování vnitřních poznatkových systémů učícího se jedince k aktuálnímu stavu poznání). Podstatná část knihy je věnována metodám efektivního učení a vyučování a jejich praktickému využití.Publikace je určena především studentům pedagogických oborů, učitelům a všem zájemcům o efektivní učení.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
Podtrhaná, s autogramem a věnováním autora pro Lukáše
kniha | 999 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 75 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 4krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.