nakladatel | Triton |
---|---|
rok vydání | 2005 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Praha |
stran | 298 |
rozměry | 17 cm |
ISBN | 80-7254-624-4 (brož.) |
Příručka radí, jak diagnostikovat nekázeň, jak jí předcházet, jak pracovat s neukázněnými žáky. Teoretické poznatky jsou doprovázeny řadou příkladů a modelových situací z učitelské praxe.Autor prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách, zaměřuje se na oblast základního školství. Ukazuje směr při vedení žáků ke kázni, předkládá zásady a nabízí metody práce s žáky, upozorňuje na četná úskalí vychovatelské práce, na chyby, kterých by se ve své práci s dětmi měli učitelé vyvarovat. Knížka je adresována učitelům, vychovatelům i studentům všech pedagogických oborů. ¨
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 7krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.