Kniha Intuitivní marketing - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Management Press
rok vydání 2007
vydání 2. vyd.
místo Praha
stran 137
rozměry 21 cm
ISBN 978-80-7261-165-2 (brož.)

Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(45)
170 Kč

stav: jako nová

Osobní předání Ostrava-Jih, nebo Praha (1-2 měsíčně).

kniha 170 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  85 Kč
Zásilkovna  86 Kč
Balíkovna  72 Kč
(37)
200 Kč

stav: nová

kniha 200 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
(284)
150 Kč

stav: téměř jako nová

kniha 150 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  84 Kč
Zásilkovna  120 Kč
Balíkovna  90 Kč

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy