nakladatel | Management Press |
---|---|
rok vydání | 2007 |
vydání | 2. vyd. |
místo | Praha |
stran | 137 |
rozměry | 21 cm |
ISBN | 978-80-7261-165-2 (brož.) |
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: téměř jako nová
kniha | 150 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 84 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
Balíkovna | 90 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.