nakladatel | Grada |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 288 |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-247-3247-3 (brož.) |
V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalá viz popis níže!
Brožovaná vazba, vydáno v roce 2009 - GRADA.
Kniha používaná při studiu, na 3 stranách zvýrazněné pasáže zvýrazňovačem a nepatrně opotřebované desky měkké vazby jinak bez vad, obsah a vazba v pořádku
kniha | 95 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 86 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 65 Kč |
osobní předání – Chodov (Praha) | 0 Kč |
Praha 4 a okolí, nejlépe Chodov,Háje,Libuš, Modřany. V centru možnost předání u metra I.P.Pavlova. Po vzájemné dohodě možnost předání na jiném místě. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 3krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.