Jana Boučková a kol.
nakladatel | C. H. Beck |
---|---|
rok vydání | 2003 |
místo | Praha |
rozměry | 24 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-7179-577-1 (brož.) |
V první kapitole je vysvětlen pojem marketing, klasická marketinková koncepce, její prvky a vztahy mezi nimi. Druhá kapitola je zaměřena na strategické marketingové řízení. Obsahem dalších kapitol je proto marketingový výzkum, marketingový informační systém, marketingové prostředí, kupní chování zákazníků a segmentace trhu. Závěrečné kapitoly poukazují na to, jak lze marketing aplikovat v konkrétních oblastech a jaké moderní trendy se v něm prosazují. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: dobrý
desky ohnuté rohy, jinak nepopsaná, zachovalá
T125
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 100 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
stav: jako nová
kniha | 50 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
stav: Trochu politá na hřbetu. Text tužkou podtrhaný.
kniha | 70 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
osobní předání – Strančice (Praha-východ) | 0 Kč |
stav: zachovalý stav, na pár stránkách,zvýrazněný text, nebo odstavec
kniha | 50 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Havířov Město (Havířov, okr. Karviná) | 0 Kč |
stav: zvýrazněný text
první strany mají zvýrazněný text
kniha | 50 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.